REGULAMENT PRIVIND FUNCȚIONAREA ȘI UTILIZAREA BAZINULUI OLIMPIC ALBA IULIA
Art.1. Bazinul Olimpic: amsamblul alcătuit din teren, construcții, instalații și dotări aferente, destinat activităților sportive, educative și de agrement, situat în Alba Iulia, B-dul Republicii, nr. 3.
Art.2. Proprietar: Municipiul Alba Iulia, administrat prin Serviciul Baze Sportive şi Agrement.
Art.3. Beneficiar: persoana căreia administratorul i-a acordat dreptul de utilizare asupra bazinului.
Art.4. Prezentul Regulament stabilește raporturile dintre administrator și beneficiar privind utilizarea bazinului, drepturile, obligațiile și răspunderile administratorului și beneficiarului, interdicțiile și sancțiunile ce pot fi aplicate beneficiarului, în scopul desfășurării corespunzătoare a activităților sportive, educative și de agrement.
Art.5 Prevederile prezentului Regulament se aplică personalului de deservire și pază, beneficiarilor.
Art.6 Bazinul oferă două servicii: bazin si saună.
Art.7(1) Accesul în incinta bazinului se face în baza următorului program zilnic:
BAZIN:
a) CSS Liceul Sportiv Alba Iulia
luni – vineri 11:00-17:00 (culoarele 1 – 5)
luni, miercuri și vineri 17:00-18:00 (culoarul 3)
sâmbătă 9:00-17:00 (culoarele 2 – 5)
b) CSM Unirea Alba Iulia
luni-vineri 19:00-21:00 (culoarele 6 – 8)
c) Inițieri înot
c1) luni-vineri 17:00-20:00 (culoarul 1 și 2) cu instructori angajați cu contract de CSM Unirea Alba Iulia.
c2) luni-vineri 9:00-19:00 (culoarul 7 şi 8), sâmbata 9:00-17:00
(culoarul 1 si 8), cu instructor extern.
d) Agrement
luni-duminică 7:00 – 22:00
e) Prima și a treia zi de luni din fiecare lună între orele 07:00 – 14:00 bazinul va fi închis pentru curățenie și igienizare.
SAUNA:
luni-duminică 8:00 – 10:00 și 18:00 – 21:00
Respectarea prevederilor prezentului regulament și a orarului de funcționare este obligatorie pentru toate categoriile de beneficiari.
Bazinul Olimpic se va folosi în paralel pentru activitățile de agrement, inițiere și cele desfășurate de CSS Liceul Sportiv Alba Iulia și CSM Unirea Alba Iulia, fiind alocate culoarele 1,2,7 și 8 pentru inițiere , 1–5 pentru CSS Liceul Sportiv Alba Iulia și 6-8 pentru CSM Unirea Alba Iulia.
Activitatea de inițiere înot se poate efectua de către instructorii angajați ai Clubului Sportiv Municipal Unirea Alba Iulia și de către cluburile sau instructorii autorizați externi, care au încheiate cu Primăria municipiului Aba Iulia contracte de închiriere culoar pentru această activitate. Orice activitate de inițiere înot în afara acestui cadru este interzisă. Închirierea culoarelor se face în limita disponibilităților și
anume: luni-vineri între orele 9:00 – 19:00 (culoarele 7 și 8) și sâmbăta între orele 9:00 – 17:00 (culoarul 1, 2, 7 și 8). În anexa la contractul de închiriere culoar se va specifica ziua, intervalul orar și culoarul ce se va rezerva. În caz de nevoie, se pot asocia 2 instructori pe un culoar (cu respectarea numărului maxim de 30 copii, pe culoar – 15 copii/instructor). Durata unei ședințe de inițiere este de 1 oră.
(2) Orice modificare a orarului va fi adusă la cunoștința beneficiarilor prin afișare sau înștiințări scrise. Întreruperea accesului pe perioade mai lungi va fi afișată în timp util, eventualele abonamente emise pe această perioadă fiind prelungite corespunzător.
(3) Accesul în incinta bazinului se face contra cost, numai pe bază de brățară magnetică. Beneficiarii sunt obligați să aibă asupra lor în permanență brățara magnetică și dovada achitării taxei de utilizare a Bazinului Olimpic.
(4) Brățările magnetice se eliberează pe zile și pe interval orar (ședință), în ordinea solicitărilor, durata unei ședințe fiind de 2 ore, nedepășind numărul maxim de utilizatori prevăzut în proiect care este 152.
(5) Brățările magnetice se pot elibera pentru o singură ședință sau în regim de abonament, pentru mai multe ședințe. Abonaților li se vor elibera carduri magnetice, cu achitarea unei garanții de 30 lei/card, garanție care va fi returnată la predarea cardului.
(6) Brățările magnetice se eliberează dupa achitarea taxei de utilizare a Bazinului Olimpic.
(7) Este obligatorie purtarea brățării magnetice primite și utilizarea acesteia la toate porțile magnetice din bazin. Angajații bazinului sunt îndreptățiți să verifice oricând biletele de intrare, iar clienții sunt obligați să le prezinte.
(8) Brățările magnetice vor fi predate de către beneficiari la expirarea perioadei pentru care s-au achitat taxele de utilizare a Bazinului Olimpic. În cazul în care beneficiarii nu predau brățările magnetice sau produc stricăciuni acestora au obligația să plătească contravaloarea acesteia de 20 lei.
(9) În scopul menținerii disciplinei și a siguranței publicului din perimetrul bazinului, salvatorul ștrand și personalul angajat al bazinului au autoritate deplină, ce se poate manifesta inclusiv prin evacuarea persoanelor care nu respectă prezentul regulament și Regulamentul de organizare și desfășurare a cursului de inițiere înot.
(10) Intrarea în incintă a sportivilor sau a copiilor de la cursurile de inițiere înot este permisă numai în prezența antrenorului, respectiv a instructorului de înot. Aceștia au responsabilitatea ca la terminarea programului de antrenament sau instruire să își însoțească “elevii” până la ieșirea din incinta bazinului.
(11) Competițiile, programul de pregătire și manifestările sportive organizate de Primăria municipiului Alba Iulia (sau în colaborare cu aceasta) cu titlu gratuit, au prioritate abonamentelor pentru public sau contractelor de închiriere, momentul și data de desfășurare a acestora fiind afișate sau comunicate în prealabil.Concursurile și activitățile sportive organizate de terți se pot desfășura după primirea aprobării din partea conducerii primăriei, contra cost, conform prezentului regulament.
(12) Este interzis accesul în ținuta de stradă pe suprafețele destinate exclusiv desfășurării activității sportive sau de agrement.
(13) Este interzis accesul în bazinul de înot a persoanelor purtătoare de boli transmisibile, plăgi deschise, dermite sau dermatoze.
(14) Minorii sub 7 ani care doresc să practice activități de natație, în afara antrenamentelor unor cluburi (pe cont propriu) au acces la bazin numai însoțiți și supravegheați de o persoană adultă, pe toată durata perioadei când aceștia se află în incintă. Însoțitorii copiilor minori (maxim 1 persoană pentru 1 minor) pot avea acces la vestiare, dar doar pe perioada echipării/dezechipării minorilor. Pentru minorii peste
7 ani nesupravegheați de o persoană adultă, personalul angajat nu-și asumă răspunderea pentru eventualele incidente.
(15) Pentru cursuri de inițiere înot copii, vârsta minimă este de 5 ani.
(16) În cazul în care un adult este însoțit în bazin de mai mult de 2 minori (în afara cazului în care sunt membrii aceleiași familii – părinți și copii-, caz dovedit cu acte – carte de identitate, certificat de naștere), această situație este considerată activitate de curs înot (nu agrement) și va fi taxată ca atare (achitarea taxei de închiriere culoar – de către instructor).
(17) Este obligatorie respectarea instrucțiunilor afișate de către administratorul de bazin. Având în vedere specificul bazinului (adâncimea apei 2 m) personalul de deservire nu își asumă răspunderea pentru persoanele care nu știu înota.
Art.8. Orice persoană care beneficiază de serviciile oferite are obligația de a respecta îndrumările, instrucțiunile personalului angajat, profesorilor și instructorilor sportivi.
Art.9. Beneficiarii vor prezenta, de la medicul de familie, o adeverință medicală din care să reiese că nu sunt în evidență cu boli infecțioase sau transmisibile, adeverință valabilă 6 luni de la data emiterii. Adeverința va fi prezentată casierului de fiecare dată când se utilizează serviciile bazinului. Administratorul își rezervă dreptul de a solicita actualizarea adeverinței medicale indiferent de data emiterii acesteia, la
existența oricăror suspiciuni cu privire la starea de sănătate a persoanei respective și interzicerea accesului în bazin, pâna la prezentarea unei noi adeverințe.
Art.10. (1)Înaintea intrării în apă beneficiarul este obligat să urmeze circuitul igienico-sanitar necesar, astfel încât ultima etapă să fie spălarea la duș. La fel, la ieșirea din bazin, este obligatorie folosirea dușului.
(2) În bazin se va folosi numai echipament adecvat activităților de natație, acceptat de normele și reglementările în vigoare (costum de baie, slip-nu șort sau bermude, cască de protecție capilară -pentru persoanele cu părul lung, femei sau bărbați-, șlapi, prosop/prosoape, halat de baie).
(3) Se recomandă folosirea ochelarilor acvatici.
(4) Accesul în bazin se va face obligatoriu pe scările de acces (din inox).
(5) În timpul activității de înot, să respecte regula conform căreia sensul de deplasare pe culoarul de înot este mereu pe partea dreaptă a acestuia (față de linia de marcaj de pe fundul bazinului).
Art. 11. Observații suplimentare, cu privire la obligațiile antrenorilor de la cluburile sportive și a instructorilor de înot:
a) Antrenorii și instructorii de înot au obligația de a respecta întocmai prevederile prezentului regulament și de a se conforma avertizărilor și recomandărilor făcute prin afișele și panourile de avertizare din incinta bazinului, precum și celor transmise verbal de către personalul de conducere al acestuia.
b) Antrenorii și instructorii au obligația de a-și instrui sportivii/”elevii” în utilizarea dotărilor bazinului, în a-i determina să nu alerge, să nu se îmbrâncească, și în a avea un comportament civilizat pe toată durata antrenamentului sau cursului de înot.
c) Antrenorii și instructorii au obligația de a verifica personal ținuta tuturor sportivilor și „elevilor” controlând dacă aceștia au respectat cu strictețe toate regulile de igienă personală prevăzute de prezentul regulament.
d) Antrenorii și instructorii au obligația să trimită periodic (conform art. 9) sportivii și ”elevii” la controlul medical și -în vederea prevenirii infectării apei și a îmbolnăvirii celorlalți membrii ai colectivității- să nu-i primescă la activitățile sportive pe cei ce nu posedă aviz medical în termen de valabilitate.
e) Antrenorii și instructorii sunt răspunzători pentru orice accident produs în timpul antrenamentului sau cursului de înot, precum și pentru orice stricăciune provocată bazei sportive. Pentru evitarea acestor evenimente și situații neplăcute, antrenorii și instructorii trebuie să ia, din timp, toate măsurile necesare pentru a preveni orice problemă care ar putea provoca neajunsuri copiilor, cluburilor din care fac parte,
părinților sau aparținătorilor, bazei sportive (bazinului).
f) Antrenorii și instructorii nu vor părăsi incinta bazinului înainte de a se asigura că toți sportivii sau elevii au părăsit-o în siguranță.
g) Antrenorii și instructorii au obligația ca , în cazul în care sunt nevoiți să absenteze de la o ședință de antrenament sau instruire, să desemneze (prin împuternicire scrisă personal), un înlocuitor corespunzător (atestat), care să fie adus la cunoștința conducerii bazinului și acceptat de către acesta până la momentul începerii activității.
h) În orice problemă organizatorică pe care nu o au în zona de influență, antrenorii și instructorii se vor adresa conducerii bazinului, care are obligația de a încerca să-i susțină deplin, în această direcție de organizare a activităților ce se desfășoară în incinta bazei sportive.
i) În vederea desfășurării cursurilor de inițiere înot în condiții optime, toți factorii implicați în această activitate (instructori, cursanți, părinți sau aparținători) au obligația de a respecta următoarele reguli:
1. La prima ședință de înot aveți obligația să predați instructorului de înot cererea de înscriere (Anexa 1) și o adeverință medicală de la medicul de familie cu specificația „apt pentru curs de înot”.
2. Cursurile sunt formate din abonamente cu număr limitat de intrări (10 intrări), care trebuiesc consumate în decursula 45 zile calendaristice, din momentul în care ați început activitatea (ex: dacă începeți cursul la data de 15 a lunii, abonamentul va fi valabil până în data de 30 a lunii următoare). Recuperarea ședințelor pierdute se va face doar cu o adeverință de la medicul de familie.
3. Echipamentul obligatoriu necesar cuprinde: șlapi, cască de înot, slip sau costum de baie, prosop de corp sau halat de baie, săpun sau șampon de duș.
4. Pregătirea pentru intrarea în bazin se va efectua cu 15 minute înaintea începerii efective a ședinței de înot, în spațiul special amenajat pentru această activitate (vestiar).
5. La ora prestabilită, copiii, echipați, vor fi preluați de către instructor și conduși în incinta bazinului de înot pentru începerea ședinței. Orele de înot se vor desfășura numai în prezența și sub supravegherea instructorului.
6. Pentru menținerea ordinii și a curățeniei spațiului de lucru, copii vor fi însoțiți de către instructor în incinta bazinului de înot. Copiii nu trebuie să alerge sub nicio formă în interiorul bazinului (vestiare, dușuri, scări, plaja bazinului). Instructorii vor duce pe rând copiii la toaletă, atunci când este cazul.
7. Este interzisă părăsirea locului de desfășurare a ședinței de înot, fără încuviințarea instructorului.
8. Este interzisă efectuarea altor exerciții sau folosirea altor aparate, materiale, accesorii în afara celor indicatede către instructor; sunt interzise săriturile în apă fără acordul instructorului.
9. Este interzis consumul de alimente sau sucuri la locul de desfăsurare a cursurilor de înot; este recomandat ca ultima masă înaintea ședinței de înot să fie servită cu minimum 2 ore înainte.
10. Copiii au obligația să facă duș atât înaintea cât și după terminarea ședinței de înot.
11. După terminarea ședinței de înot, părăsirea bazinului se va face cu instructorul sau acordul acestuia, iarcopiii vor fi predați părinților în spațiul de dezechipare (vestiar).
Art.12. Beneficiarii sunt obligați să păstreze ordinea, curățenia și liniștea în incinta bazinului. Obiectele găsite de către aceștia în incinta Bazinului olimpic, se vor preda la casierie (astfel încât persoana care a pierdut obiectul respectiv să îl poată recupera, pe baza unei solicitări, însoțită de o descriere cât mai amănunțită).
Art.13 Sunt interzise în incinta bazinului:
a. Consumul de alimente și băuturi;
b. Fumatul, cu exceptia locurilor special amenajate din exteriorul bazinului.
c. Prezența persoanelor în stare de ebrietate sau sub influența substanțelor halucinogene;
d. Introducerea obiectelor contondente și periculoase;
e. Accesul cu animale de companie;
f. Deplasarea în ținută „de stradă” în interiorul bazinului (cu excepția vestiarelor, holurilor de la intrare, grupurilor sanitare destinate publicului și gradenelor).
g. Alergatul sau manifestarea oricărui alt comportament care poate duce la accidentarea personală sau a celor din jur.
h. Blocarea căilor de acces;
i. Deplasarea/înotul de pe un culoar pe altul, peste marcajul plutitor și nici staționarea pe acesta.
j. Săritul în apă din alergare, stropitul sau jocul cu mingea în bazin, sau orice alte activități care produc disconfort altor beneficiari; Săriturile în apă (de pe marginea bazinului sau de pe „block-start”-uri) se pot face dintr-o poziție statică, cu fața înspre apă și -în mod obligatoriu- fără a deranja celelalte persoane, prin stropire sau manifestare.
k. Comportamentul și limbajul indecent, precum și conversațiile cu o tonalitate ridicată.
l. Folosirea saunelor de către copiii sub 14 ani.
m. Distrugerea sau sustragerea de obiecte aflate în patrimoniul bazinului.
Art.14. Beneficiarii au obligația, ca în cazul producerii unui eveniment ieșit din comun – accident, incendiu, prezența unor obiecte periculoase, etc.- să anunțe personalul bazinului pentru a putea interveni.
Art.15. În cazul utilizării dotărilor în mod neadecvat, fără respectarea instrucțiunilor, administratorul nu își asumă responsabilitatea pentru accidentele provocate de către beneficiari.
Art.16. În cazuri excepționale, defecțiuni tehnice, administratorul poate întrerupe activitatea parțial sau în totalitate și poate schimba programul afișat (stabilit inițial)
Art.17. Pentru eliberarea brățărilor magnetice sunt necesare următoarele:
a. abonamentele procurate (cardurile magnetice).
b. dovada achitării taxei de acces stabilită.
Art.18. Utilizarea saunelor este permisă beneficiarilor, care au achitat biletul pentru saună, numai în intervalul orar stabilit în prezentul regulament.
Art.19. Obligațiile personalului angajat al bazinului olimpic sunt următoarele:
a) Fiecare angajat trebuie să respecte cu strictețe prezentul regulament, atribuțiile din Fișa postului și sarcinile încredințate, precum și programul de muncă stabilit de către șefii săi ierarhici.
b) Fiecare angajat trebuie să se prezinte la serviciu în perfectă stare de sănătate și odihnă. Îi este interzis cu desăvârșire prezentarea la serviciu în stare de ebrietate sau sub influența narcoticelor, precum și consumul de alcool sau narcotice în timpul programului de lucru.
c) Angajaților le este interzisă introducerea în incinta bazinului a bunurilor materiale străine precum și a persoanelor străine, precum și scoaterea bunurilor materiale aparținând bazinului, fără aprobarea șefilor ierarhici.
d) Personalul angajat are obligația să respecte cu strictețe disciplina la locul de muncă și să militeze pentru promovarea unui climat corespunzător, atât pentru colegii de muncă, cât și pentru beneficiarii serviciilor bazinului. Se subliniază necesitatea ca fiecare angajat să adopte o atitudine plină de respect și solicitudine, față de toți beneficiarii serviciilor oferite (abonați, clienți plătitori de bilet de intrare, sportivi, cursanți, aparținători).
e) Fiecare angajat trebuie să urmărească respectarea prevederilor prezentului regulament, atât de către colegii de muncă, cât și de către beneficiarii de servicii, semnalând/raportând în cel mai scurt timp neregulile observate, șefilor ierarhici.
Art.20.(1) Nerespectarea de către beneficiari a obligațiilor prevăzute în prezentul Regulament precum și nerespectarea dispozițiilor art.13 din Regulament, inclusiv a prevederilor Regulamentul de organizare și desfășurare a cursului de inițiere înot, se sancționează în cazul săvârșirii pentru prima dată a unei abateri cu avertisment, iar în caz de repetare a abaterii sau a săvârșirii unei alte abateri, cu anularea abonamentului sau a dreptului de folosință, după caz și cu interzicerea dreptului de utilizare a Bazinului Olimpic pentru o perioadă de până la 3 luni.
(2) Comportamentul indecent al beneficiarilor față de personalul angajat sau față de alți beneficiari (injurii, comportament scandalos și/sau agresiv, și gesturi ofensatoare, nuditate), duce la interzicerea accesului în bazin și chiar la anularea abonamentului.
(3) Nerespectarea în mod repetat a regulilor de igienă conduce la interzicerea accesului în incinta bazinului și chiar la anularea abonamentului.
(4) În cazul producerii de pagube din culpă sau datorită exploatării defectuoase a bunurilor din dotare, persoanele stabilite vinovate, vor suporta integral paguba produsă.
(5) Este interzisă facilitarea accesului de către beneficiarii posesori ai brățării magnetice pentru accesul la saună, a altor persoane care nu au achitat acest serviciu. În acest caz, acestor persoane, li se va interzice accesul în incinta bazinului pe o perioadă de 3 luni (atât persoanei care a facilitat accesul la saună cât și persoanei/persoanelor care au folosit sauna fară să achite cotravaloarea serviciului).
(6) Nerespectarea regulamentului de către instructorii de înot, în ccea ce privește activitatea de inițiere (depășirea numărului maxim de 15 copii/instructor, acceptarea copiilor care nu au achitat biletul de intrare, etc), duce la interzicerea accesului instructorului în incinta bazinului și anularea contractului de închiriere a culoaruluide înot.
Art.21. (1) Refuzul de a suporta pagubele produse prin utilizarea defectuoasă, producerea de distrugeri a dotărilor, echipamentelor, spațiilor sau oricăror bunuri puse la dispoziție, atrage după sine consecințele prevăzute de reglementările și legislația în vigoare și interzicerea accesului la Bazinul Olimpic până la soluționarea cauzei.
(2) Personalul- responsabil cu atribuții de administrare, de respectare a regulamentului, programului aprobat și a contractelor în derulare- va consemna printr-un proces verbal de constatare abaterile săvârsite, persoanele vinovate, sancțiunile aplicate, în caz contrar vor suporta cheltuielile de readucere la forma inițială a pagubelor produse.
Art.22. Nerespectarea oricăror altor reglementări, norme și prevederi legale în vigoare atrage după sine suportarea consecințelor de către făptuitori.
Art.23. Administratorul bazinului nu va acorda despăgubiri morale sau financiare în cazul producerii de accidente sau pagube materiale beneficiarilor, din culpa acestora.
Orice litigiu sau neînțelegere va fi rezolvată pe cale amiabilă între părti, iar în cazul nerezolvării acestora, litigiile vor fi soluționate în instanță.
Art.24. Resursele financiare ale bazinului sunt administrate prin intermediul Primăriei municipiului Alba Iulia – Direcția de cheltuieli.
Art.25.Primarul municipiului Alba Iulia are calitatea de ordonator principal de credite, revenindu-i în acest sens toate răspunderile si obligațiile prevăzute de legislația în vigoare, privind gestionarea resurselor publice.
Art.26.Bugetul de venituri și cheltuieli ale bazinului va avea următoarea structură:
a) la venituri
venituri proprii
donații și sponsorizări
alte surse constituite în condițiile legii
b) la cheltuieli
cheltuieli de personal
cheltuieli materiale și servicii
cheltuieli de capital.
Art.27.(1) Veniturile din donații și sponsorizări sunt venituri cu destinație specială, fiind utilizate numai pentru realizarea obiectivului pentru care au fost finanțate.
(2)Veniturile proprii ale bazinului se vor utiliza pentru finanțarea activitații de întreținere și gospodărire.
Art.28. La efectuarea lucrărilor de întretinere, reparații capitale, investiții, administratorul va afișa programul de acces la bazin și măsurile suplimentare ce se impun, atunci când este cazul.
Art.29. Informații suplimentare, reclamații, solicitări, vor fi adresate sau depuse în scris administratorului, prin serviciul de relații cu publicul din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia.
Art.30. Administratorul își rezervă dreptul de a opera orice alte modificări sau completări la programul prevăzut în Regulament, ori de câte ori consideră că este necesar prin dispoziția Primarului municipiului Alba-Iulia.
1. Tarif intrare bazin pentru copii, elevi, studenți la zi, pensionari, șomeri în plată, persoane cu handicap – 10 lei/ședința de 2 ore
2. Tarif intrare bazin pentru adulți – 15 lei/ședința de 2 ore
3. Tarif intrare saună pentru elevi, studenți la zi, pensionari, șomeri în plată, persoane cu handicap – 5 lei/15 minute
4. Tarif intrare saună pentru adulți – 10 lei/15 minute
5. Abonament intrare bazin pentru copii, elevi, studenți la zi, pensionari, șomeri în plată, persoane cu handicap (durata unei ședințe fiind de 2 ore):
pentru 10 ședințe: 85 lei – valabilitate 30 zile (85%)
pentru 20 ședințe: 150 lei – valabilitate 60 zile (75%)
pentru 30 ședințe: 210 lei – valabilitate 90 zile (70%)
6. Abonament intrare bazin pentru adulți (durata unei ședinte fiind de 2 ore):
pentru 10 ședințe: 130 lei – valabilitate 30 zile
pentru 20 ședințe: 225 lei – valabilitate 60 zile
pentru 30 ședințe: 315 lei – valabilitate 90 zile
7. Abonament saună elevi, studenți la zi, pensionari, șomeri în plată, persoane cu handicap (durata unei ședințe fiind de 15 minute):
pentru 10 ședințe: 40 lei
pentru 20 ședințe: 75 lei
pentru 30 ședințe: 100 lei
8. Abonament saună adulți (durata sedinta 15 minute):
pentru 10 ședințe: 80 lei
pentru 20 ședințe: 150 lei
pentru 30 ședințe: 200 lei
9. Tarif închiriere culoar bazin: persoanele fizice (grup organizat) sau persoanele juridice pot închiria, la cerere, pentru maxim 15 persoane/culoar, pentru agrement – 100 lei/ora.
10. Tarif închiriere bazin pentru concursuri sportive – 400 lei/oră
11. Abonament inițiere înot cu instructor (personal angajat CSMUAI) – 250 lei/10 ședințe (valabilitate 1 lună şi jumătate – 45 zile calendaristice).
12. Tarif intrare inițiere înot cu instructor (personal angajat CSMUAI)–30 lei/1oră/persoană
13. Tarif intrare inițiere înot cu instructor extern 10 lei/1oră/persoană
14. Tarif închiriere culoar inițiere înot – 200 lei/culoar/oră (doar pentru posesorii de contract de închiriere), număr maxim 30 copii/culoar.
15. Tarif închiriere locația cafenea (preț pornire licitație) – 8 lei/mp/lună
16. Tarif închiriere cabinet masaj (preț pornire licitație) – 6 lei/mp/lună
17. Tarif închiriere spații antrenori, arbitri – 2 lei/mp/lună
18. Tarif închiriere magazie – 1 leu/mp/lună.
19. Elevii de la CSS Alba-Iulia- specialitatea înot și sportivii secției de polo de la Clubul Sportiv Municipal Unirea Alba Iulia, au gratuitate cu tabel nominal semnat de conducerea cluburilor pentru ficare clasă sau secție.
Pentru eliberarea abonamentelor, biletelor cu preț redus ( copii, elevi, studenți la zi, pensionari, șomeri, persoane cu handicap) este necesară prezentarea documentelor care atestă această calitate (adeverință, cupon pensie, carnet șomer vizat la zi).